سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منطق ندارید، منطق شما ترور است !

پاسخ های قاطع امام خمینی(ره) به تروریست ها، برای همیشه تاریخ:

 “دلیل عجز شماست که در سیاهی شب، متفکران ما را می کشید، برای اینکه منطق ندارید. اگر منطق داشتید که صحبت می کردید. مباحثه می کردید. لکن منطق ندارید. منطق شما ترور است.! "

 “تروریستها نمی توانند شخصیت انسانی مردان اسلام را ترور کنند. اینان که شکست و مرگ خود را لمس نموده و با این رفتار غیر انسانی می خواهند انتقام بگیرند، بدگمان کرده اند. بفهمانید به اینهایی که این طور کارهایی ناجوانمردانه می کنند... به این نحو کشتن که به طور ناگهانی و دزدکی می کشند. ”

“حالا که شخصیتها را ترور می کنند، خیال می کنند، و در عین حالی که دیدند که یک شخصیتی را که ترور می کنند سرتاسر ایران تظاهر می کنند و قویتر می شوند، مع ذلک از بی عقلی شان باز این کار را انجام می دهند. ”

 “اینان که شکست و مرگ خود را لمس نموده وبه این رفتار غیر انسانی می خواهد انتقام بگیرند، به خیال خام خود می خواهند مجاهدین در اسلام رابترسانند، بدگمان کرده اند. ”

“دلیل مایوس شدن، این دست زدن به ترورها و این کارهای تخریبی است. اینها دلیل بر ضعف است. کسی که خودش را دیگر ضعیف و ازبین رفته می داند، از این امور تخریبی دست می زند. ”

“و گمان نکنید که اینها از روی قدرت یک همچو کارهایی را انجام می دهند. یک بمب در یک جا منفجر کردن، یک بچه دوازده ساله هم می تواند او را بگیرد، یک جایی بگذارد و خود او هم منفجر شود. این قدرتی نیست، این کمال ضعف است. ”

“امروز استکبار شرق وغرب چون از رویارویی مستقیم با جهان اسلام عاجز مانده است، راه ترور و از میان بردن شخصیتهای دینی وسیاسی را... به آزمایش گذاشته اند. ”

”این چه انگیزه ای دارد که اینها به این جنایت دست می زنند؟ اینها همه برای این است که خدای تبارک و تعالی اینها را کر و کور کرده است. اینها را از ادراک راه صحیح محروم کرده است. یعنی خودشان اسباب محرومیت را فراهم کرده اند. ”
“این نوکرهای چپ و راست، این انگلها، این چپاولگران و معاونین چپاولگران، بدانند که این حرکات مذبوحانه را نمی توانند انجام دهند، با ترور شخص،... میدان برای آنها باز نخواهد شد. ”
”هرجا توانستند عملا هم خرابکاری کردند، مثل کردستان، خوزستان، اینجا هم عملا مشغول به فساد ومفسده شدند.... عده ای را به شهادت رساندند.... مرحوم آقای قاضی طباطبایی.... را آنها این طوراشخاص را یکی یکی ترور می کنند ومنظور این است که مایوس کنند شما را. ”
“اگر منطق داشتید که صحبت می کردید، مباحثه می کردید، منطق ندارید، منطق شما ترور است ! منطق اسلام ترور را باطل می داند. اسلام منطق دارد. ”

“آمریکا بد گمان کرده است که با کشتن و ترور می تواند کاری انجام دهد. کمونیستهای ساختگی... مکتبهای انحرافی، ریشه های رژیم سابق بد خیال کرده اند که می توانند با ترور جلوی احساسات ملت ما را بگیرند. ”


+ نوشته شـــده در چهارشنبه 88/10/23ساعــت 2:0 عصر تــوسط رَبِّ:اِنّی لِمآ اَنزَلتَ اِلَیَّ مِن خَیرٍفَقیر | نظر
جنگ پایان نیافته است

"امروز شمشیر ها به قلم و سنگ ها و نیزه ها به امواج ما هواره ای مبدل گشته اند ، و ذهن تو را نشا نه رفته اند تا مبادا اندیشه ی حسین(ع) ملکه ی ذهن تو گردد."(شهید مرتضی آوینی)

 "واقعه ی عاشورا دروازه ای از نور است که آدم را از ظلم آباد یزیدیان به نور آباد عشق رهنمون می کند.اگر نبود خون حسین(ع)خورشید سرد می شد و دیگر در آفاق جاودانه ی شب نشا نی از نور باقی نمی ما ند. حسین (ع) سرچشمه ی خو رشید است."(شهید مرتضی آوینی)

 

"در قبایل عرب همواره جنگ بود اما مکه((زمین حرام)) بود و ماه های رجب ذی القعده و محرم ((زمان حرام)).

دو قبیله که با هم میجنگیدند تا وارد ماه های حرام می شد ند جنگ را موقتا تعطیل می کرد ند اما برای آنکه اعلام کنند که(( در حال جنگند و این آرامش از سازش نیست ماه های حرام رسیده است و چون بگذرد جنگ ادامه خو اهد داشت ))

سنت بود که بر قبه ی خیمه ی فر ماندهی قبیله پرچم سرخی بر می افراشتند تا دو ستان دشمنان و مردم همه بدانند که((جنگ پایان نیافته است))

آنها که به کربلا میروند می بینند که((به ظاهر))جنگ با پیروزی یزید پایان گرفته و بر صحنه ی جنگ آرامش مرگ سایه افکنده است. اما می بینید که بر قبه ی آرامگاه حسین(ع) پرچم سرخی در اهتزاز است بگذار این((سال های حرام )) بگذرد." (دکتر علی شریعتی)


+ نوشته شـــده در سه شنبه 88/10/22ساعــت 6:0 عصر تــوسط رَبِّ:اِنّی لِمآ اَنزَلتَ اِلَیَّ مِن خَیرٍفَقیر | نظر
گاف بزرگ موسوی!


+ نوشته شـــده در چهارشنبه 88/10/16ساعــت 10:38 عصر تــوسط رَبِّ:اِنّی لِمآ اَنزَلتَ اِلَیَّ مِن خَیرٍفَقیر | نظر
مشایی وهزار درد سر!

اسفندیاررحیم مشایی که به موجب برخی رفتار واظهاراتش هرازگاهی سوژه خبری رسانه ها می شود وموجبات ناخوشایندی ونقدهای جدی مردم ولایتمدار می شود،چندی پیش دراقدامی درخورتامل به دیدارنمایشگاه عکس هدیه تهرانی رفته و وام کلانی نیز به او داده و حتی شب هم شام را میهمان وی بوده است.اماازاین دیدارعکسی منتشرشده که زخمی دوباره بردل مجروح حامیان ولایت زد.وباید پرسید آقای مشایی با این حمایت بی دریغ خود از چنین بازیگرانی آیا درجهت ترویج فرهنگ اسلام ناب محمدی قدم برمی دارید؟نکند می خواهید با چنین کارهایی در موضعی کاملا تسامحی شایددل این افراد را بدست بیارید تا از دولت نرنجند؟!آیا متوجه هستید که با این اقدام های شما به منافقین بهانه می دهید تا دولت را تخریب کنند؟آقای مشایی محترمانه عرض می کنیم یا خودتان رااصلاح کنید یادیگرجای شما در دولت ولایی نیست!(آگرلازم شد توضیحاتی را اضافه خواهم کرد)


+ نوشته شـــده در چهارشنبه 88/10/16ساعــت 10:6 عصر تــوسط رَبِّ:اِنّی لِمآ اَنزَلتَ اِلَیَّ مِن خَیرٍفَقیر | نظر
کدام امام حسین ؟ باید برای خود گریه کنیم !

نوشته ی دانشجوی شهید احمدرضا احدی رتبه اول کنکور علوم پزشکی سال1364

عاشورای امسال هم تمام شد مثل هرسال برای یک انسان ضعیف ناتوان مظلوم!! اشک ها ریختیم و وقت ها صرف کردیم و پول ها خرج کردیم به امید اینکه چنان کار نیک و پسندیده ای انجام داده ایم که بهشت ابدی را مفت به چنگ آوردیم!! پای صحبت کسانی نشستیم که بزرگترین جنایت را در حق ابا عبد الله کردند! یعنی هدف او را منحرف کردند نشستیم تا ما هم در جنایتشان سهیم باشیم تا ما هم بر مظلومیت او صحه گذاریم و ثابت کنیم امام امروز و در بین محبان! خود مظلوم است نه در کربلا و الا کسی با شعار انی لا ار الموت الا السعاده با شعر الموت اولی من رکوب العار /والعار اولی من دخول النار  با شور هیهات منه الذله و شعور الهی رضا بقضائک و تسلیما لامرک ولا معبود سواک یا غیاث المستغیثین   مگر مظلوم است مگر گریه می خواهد   اما ما باید گریه کنیم گریه برای خودمان برای آنچه بر سر امام حسین آوردیم گریه برای جنایتی که در حق او کردیم   برای شناخت امام دل به سخن کسانی سپردیم که همه در فهم و طلبش بی خبرانند! این مدعیان در طلبش بی خبرانند   آن را که خبر شد خبری باز نیامد   ولی بشنوید صدای آنان را که خبردار شدند و پر کشیدن ... و پاسخ دهید اگر می توانید!


+ نوشته شـــده در سه شنبه 88/10/15ساعــت 11:49 صبح تــوسط رَبِّ:اِنّی لِمآ اَنزَلتَ اِلَیَّ مِن خَیرٍفَقیر | نظر
رمزگشایی ازسبزموسوی

مقدمه: مستندات تاریخی نشان می دهد که دشمن جهت ضربه زدن همیشه در پوشش دوست و خودی وارد شده و به نام اسلام در جهت ریشه کن کردن اسلام ناب اقدام می کند. همانطور که خوارج در جنگ صفین، قرآن را بر سر نیزه کردند، و معاویه 4000نفر را سبزپوش کرد و در مقابل قرآن ناطق ایستادند. یا در زمان پیامبر(صلوات ا... علیه) در مسجدضرار جمع شدند، تا با مسجد خدا مقابله کنند. این همان هشدار امام خمینی(ره) است، که بارها از جنگ و نبرد اسلام آمریکایی علیه اسلام ناب محمدی خبر داده بود.

رنگ سبز به عنوان رنگی مقدس در نظر شیعیان و نماد اهل بیت عصمت وطهارت و تمام مردم ولایی است، که از گذشته مورد تکریم و تقدیس قرار گرفته است. اما در طی یک پروژه طرح ریزی شده، به نام دین، رنگ سبز را ملعبه و بازیچه مطامع سیاسی خود کردند.

رنگ سبز اولین بار توسط ابوالفضل فاتح، مشاور آقای میر حسین موسوی به او پیشنهاد شد؛ که موسوی هم با پذیرش این پیشنهاد در ذکر دلیل انتخاب رنگ سبز گفت: ((ما در راهی که خداوند پیش رویمان قرار داده است از نماد «سبز» استفاده کرده‌ایم تا پرچم دلبستگی نسبت به اسلامی باشد که اهل بیت پیامبر(علیه السلام) آموزگاران آن بوده‌اند؛ اهل بیت خرد، اهل بیت محبت، اهل بیت نورانیت. !!!))

در جای دیگر موسوی در پیامی گفته بود: ((ما رنگ سبز را برگزیده‌ایم تا صلح را به یادمان آورد؛ سبز رنگ رشد است، رنگ اخلاق و معنویت است!!!))

اما اولین بار در سالن مجلل برج میلاد بود که خاتمی با هدیه دادن شالی سبز به موسوی، به این رنگ برای ستاد موسوی رسمیت بخشید و از آن به بعد سبز رنگ ستاد موسوی شد.

اما این تازه اول ماجرای انقلاب سبز بود، چراکه بعد از مدت کوتاهی مشاهده شد که اصلا انتخاب رنگ سبز دلیل دیگری داشته و پیشنهاد افراد دیگری بود ه است. در ادامه به ماجرای نفاق سبز و تطبیق آن با اظهارات اولی آنان می پردازیم.

تجدید نظر طلبان ایران -بخوانید اصلاح طلبان سکولار- در این مدت با بهره گیری از روش های عوام فریبانه و پوپولیستی نماد های مذهبی را به خدمت جنک نرم درآوردند و با سوء استفاده از مقدسات مردم در پوشش مذهب، علیه مذهب شمشیر زدند.

در اینجا بود که میلیارد ها دلارپول تبدیل به ادوات تبلیغاتی با رنگ سبز(دستبند، تی شرت، تراکت، پوستر، روسری و مانتو های سبزو...) شد، تا مشهود گردد که پشت صحنه این سبز، چیزی جز سیاهی و پلیدی نیست.

دو رکن اساسی انقلاب های مخملین یا رنگین، یکی وقوع در انتخابات و دیگری انتخاب نمادی برای کودتاگران است. که البته در این انتخابات نه فقط دو رکن بلکه تمام دستورات جین شارپ(پدر انقلاب های مخملین) جهت براندازی نرم بکار گرفته شد. همانطور که در انقلاب های رنگین دنیا یک نماد به عنوان سمبل کودتاگران استفاده شد(انقلاب نارنجی اوکراین، انقلاب گل رز گرجستان) در ایران هم نماد سبز که نمادی مورد پذیرش تمام مردم بود بکار گرفته شد، تا بتوانند به توهم انقلاب سبز در ایران دست پیدا کنند.

به مرور زمان این امر بر تمام مردم مشهود شد، که آن سبز علوی با این سبزی که وسیله ای شده تا تجدید نظر طلبان با شیوه های ماکیاولی(هدف وسیله را توجیه می کند) انقلاب را به مسلخ ببرند در تضاد است. واین  همان جنگ اسلام علیه اسلام است.

تا آنجا که"دالایی لاما" رهبری معنوی! و در تبعید بودائیان تبت، که بوداییان واقعی او را گزینه معنوی سازمان جاسوسی سیا در انقلاب های مخملی می دانند، همراه "با نازنین افشین جم" یک مانکن ایرانی مقیم آمریکا که از روسپی های شناسنامه دار جهان است! یک تراکت سبز در دست گرفتند که روی آن نوشته شده بود:((آزادی برای ایران)). عکس دالایی لاما و افشین جم به سرعت در رسانه های موسوم به اصلاح طلب منتشر شد؛ چنانکه آن را نشانه انعکاس صدای حامیان سبز اصلاحات در جهان دانستند.

باید از سران جنبش سبز پرسید، چه نسبتی بین سبز علوی اهل بیت عصمت وطهارت با جاسوسان و فواحش است؟آیا سبزی که نماد معنویت و اخلاق بود باید در دست فاحشه ها باشد؟

حمایت های مکرر وبی نظیر آمریکای جهانخوار، انگلیس مکّار و سران غرب از جنبش سبز چنان نمایان است که حتی در سایت های طیف مذکوربه صراحت آورده می شودکه جنبش سبز نیاز به کمک اوباما دارد.

آمریکا بودجه55میلیون دلاری برای براندازی نرم در ایران را با امضای اوباما تصویب می کند.حتی اخیرا مجله آمریکایی تایم در گزارشی نوشت:(( پس از پنج ماه، جنبش سبز مخالف ایران برای درخواست کمک به آمریکا روی ‌‌آورد.))

کار به جایی می رسد که آنکلا مرکل صدراعظم آلمان به عنوان همبستگی با سبز سکولار ایران می گوید:(( اگر بخواهم با احمدی نژاد دیدار داشته باشم، با لباس سبز با او دیدار می کنم.))

 چرا فرجام رنگ سبز"سیدی" به کاخ سفید می انجامد؟آیا سبز علوی موردحمایت امویان است؟

اما در این میان نگاهی به اظهارات تئورسین های جنبش سبز و مقایسه آن با اظهاراتشان در ابتدای انتخاب رنگ سبز به عنوان نمادی دینی و ادعای پیروی از خط امام خالی از لطف نیست.

به عنوان نمونه سخنگوی سبزها در خارج -محسن مخملباف- طی سخنانی در موسسه کارنگی تصریح کرد: ((تحریم ها علیه دولت ایران ضروری است به شرط اینکه به سرعت اعمال شود و درغیر اینصورت تاثیری نخواهد داشت. این حمایت های واشنگتن کافی نیست و ما قطعا از اوباما می خواهیم از ما حمایت کند.))

آنچنان دین گریزی مدعیان خط امام مشهود می شودکه مجید محمدی در مقاله اسلامگرایی جدّی ترین مانع جنبش سبز، نقش دین را چنان پررنگ می‌بیند که از خطر اسلام‌گرایی برای جنبش سبز سخن می‌گوید. او در این مقاله می گوید: ((خطر جدی پیش روی جنبش سبز عناوین و چارچوب‌ها نیستند، اسلامگرایی است.!))

سبزی که قرار بود نماد اهل بیت و معنویت شود، اکنون بهانه ای شده تا زنجیره بزرگی از سلطنت طلب ها، اپوزیسیون، اصلاح طلبان داخلی، کمونیست ها، منافقین، نهضت آزادی و در نهایت آمریکا و کاخ سفید زیر پرچم سبز نفاق موسوی جمع شوند و در مقابل نظام اسلامی و تشیع سبز علوی صف آرایی کنند.

آقای موسوی و سران جنبش سبز، کدام حرفتان را باور کنیم؟ ادعای اینکه سبزما، سبز اهل بیت، سبز معنویت و اخلاق است را یا سبز نفاق و آمریکایی که در عمل مشاهده می کنیم؟ آیا سبزپوشان علوی جنابعالی این ها هستند یا شیعیان ولایت مدار علی(علیه السلام)؟ قسم حضرت عباس شما را قبول کنیم یا دم خروسی که مدت ها بیرون زده؟!

اما اکنون باید گفت علی رغم تمام این تلاش ها جهت مصادره کردن رنگ سبز، مردمانی ولایت مدار هستند که با سربندهای سبز"رهسپاریم با ولایت تا شهادت" به تاسی از شهدای سبز خود در جنگ تحمیلی، جهت صیانت از مقدسات تشیع علوی گوش به فرمان رهبری با بصیرت وصلابت، با دشمنان به مبارزه خواهند پرداخت.

لینک این مطلب در سایت روایت http://ravayat.ir/shownews.asp?c=0&id=7130


+ نوشته شـــده در سه شنبه 88/10/1ساعــت 12:46 صبح تــوسط رَبِّ:اِنّی لِمآ اَنزَلتَ اِلَیَّ مِن خَیرٍفَقیر |




مرگ بر آمریکا