سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آینده و 2000000000 کامنت برای احمدی نژاد!!!

دوباره سایت خبری فتنه گر اما حرفه ای در تخریب آینده آمد. آینده که بنا به برخی از شواهد وقراین موجود بطور غیررسمی وپشت پرده متعلق به آقازاده لندن نشین، مهدی خان هاشمی است وبطور رسمی متلعق به فواد صادقی می باشد که خیلی سعی دارد خود را نزدیک وعلاقه مند به رهبر معظم انقلاب نشان بدهد. اهالی سایت آینده قبلا در سایت بازتاب ومدتی هم در تابناک فعالیت می کردند. وبعد از روی آوردن در آینده ابتدا بصورت نرم و خیلی آرام زیرآب همه چیز را می زدند تا کم کم ماهیت فتنه گر سایت مذکور برهمگان روشن شد وسرانجام در 22بهمن سال گذشته سایت آینده فیلتر وتوقیف شد.

آینده که سعی دارد با چهره ای فراجناحی در جهت وحدت وبا رودیکرد انتقاد سازنده عمل کند، اما خود از فتنه گر ترین سایت ها می باشد.اما انصافا در این راه باطل خود خوب عمل می کند وبه گونه ای در انتخاب تیتر ونوشتن محتوا عمل می کند که اگر فردی کمی ساده اندیش باشد به راحتی جذب آن خواهد شد. البته ناگفته نماند که همین آینده نیوز گاف های بچه گانه ای هم می دهد. اما نهایتا فکر می کنم آینده ازسایت هایی مثل جرس، کلمه وسایت های ضدانقلاب مخرب تر می باشد.

خبری را در سایت های اصولگرا و مورد اعتماد می خواندم که نوشته بودند: در مراسمی که مجری آن فرزاد جمشیدی بوده ودکتر احمدی نژادهم حضور داشته، فرزاد جمشیدی هنگام دعوت از دکتراحمدی نژاد برای سخنرانی، سفر وی به نیویورک و سخنرانی‌ در مجمع عمومی سازمان ملل متحد را یادآور شده و با اشاره به انعکاس مواضع احمدی‌نژاد در نیویورک در خبرگزاری "فرانس 24 " گفته که برای بخشی از اظهارات رئیس جمهور کشورمان در سفر به نیویورک که در این خبرگزاری منتشر شده، حدود 2 میلیارد و 200 میلیون "کامنت " درج شده است.

در ابتدا خیلی توجهی به این عدد نکردم، اما بعد از گذشت مدتی وخواندن این مطلب در آینده(آقای مجری شیرین بیان!کمی ملاحظه کن) به اغراق گویی مجری توانمند و خوبمان پی بردم. اما نکته مهمتر این بود که تمام سایتهای خبری ولایی واصولگرا بدون هیچگونه توجهی در صحت خبر به انعکاس خبر مذکور پرداختند.

سایت آینده طبق وظیفه خود باید با گفتن چینین چیزهایی به عقده گشایی نسبت به مجری ارزشی وخبرگزاری فارس بپردازد وقاعدتا کار آینده همین است. اما چرا دوستان ما در سایتهای ارزشی که خود را افسران جبهه جنگ نرم می دانند باید با چنین اقدامات ناشیانه ای اعتبار خود را خدشه دار کرده وبه دشمن فرصت بهره برداری بدهند. وحتی گویا نیوز(سیانیوز) وسایت ضدانقلاب 30mail  هم از آن به عنوان سوژه استفاده بکنند.

چرا باید برای تقدیر و حمایت از مواضع عزتمندانه دکتر احمدی نژاد به اغراق گویی روی بیاوریم؟چرا با اشتباه خود در جبهه جنگ نرم موجب تلفات بشویم؟

حتما برای دیدن عکس ها به ادامه مطلب بروید...

.....................                                                        

پی نوشت:

*اصلا قرار نبود چنین مطلبی رو بنویسم، اتفاقا مدتی در این وبلاگ افتادم روی نوشتن خودمونی وچندتا مطلب هم تو ذهنم بود بنویسم با همان سبک وسیاق مطالب قبلی اما واقعا یکباره شد و این رو نوشتم. اون مطالب طلبتون باشه، به زدوی خواهم نوشت.نظر یادتون نره.

*بعضی موقع ها آدم اونقدر بیکارمیشه که راحت میتونه به کاراش برسه، اما بعضی موقع ها تمام کارها یهو همش با هم می ریزه سر آدم. تابستون همین اتفاق افتاد و چندتا سفر...توپ پیش اومد وبخاطر تداخلشون باهم خیلیاشو از دست دادم، حیف شد. الان هم اینجوری شده، همه ی کارها ریخته رو سرم. هر روز خبر جدید و کار جدید. خدا تو کمک کن. اما "خذها بقوه"

*شدم مثل کسیکه رفته تو آب برای شنا کردن وحتی کمک، اما خودش داره غرق میشه.خدایا کمکم کن...جدا اگه به خودم باشه هیچ کاری نمی تونم بکنم. خدا! هرکار می کنی بکن، اما منو ول نکن.

ادامه مطلب...

+ نوشته شـــده در سه شنبه 89/7/13ساعــت 5:15 عصر تــوسط رَبِّ:اِنّی لِمآ اَنزَلتَ اِلَیَّ مِن خَیرٍفَقیر | نظر




مرگ بر آمریکا